Ewidencja ludności
Nazwa rejestru/ewidencji: | Ewidencja ludności | |
Symbol rejestru/ewidencji: | forma informatyczna | |
Komórka organizacyjna prowadząca rejestr: | OSSO - Wydział OSSO | |
Typ rejestru/ewidencji: | Ewidencja | |
Grupa rejestrów/ewidencji: | Pozostałe rejestry, ewidencje i archiwa | |
Czy rejestr powszechnie dostępny: | NIE |
Sposoby i zasady udostępniania informacji zawartych w rejestrze (ewidencji): |
Dane zawarte w ewidencji udostępniane są na wniosek strony zainteresowanej. Opłaty: - pierwsze poświadczenie zameldowania lub wymeldowania wydawane jest bezpłatnie dla osób meldujących się lub wymeldowujących się, każde kolejne to 17 zł - opłata skarbowa, - opłata w kwocie 30,40 zł wniesiona do kasy lub na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego za udostępnienie danych ze zbiorów meldunkowych, zbioru pesel, ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych. |
Informacje dodatkowe i uzupełniające: |
- Ewidencja ludności działa na podstawie Ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity:Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 z późn. zm.), - poświadczenie zameldowania lub wymeldowania ważne jest przez 2 miesiące od daty wydania. |
Dane | Przenieś | Opcje | Tytuł | Data utworzenia | Znak dokumentu | Wprowadzający | Wytwarzający | Wydział |
---|