Podinspektor w Wydziale Oświaty Spraw Społecznych i Organizacyjnych (1 etat)
Wykształcenie wyższe bez stażu pracy lub średnie i 3 letni staż pracy.
Wymagania niezbędne :
- Wykształcenie wyższe bez stażu pracy lub średnie i 3 letni staż pracy.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym samorządu gminnego.
- Znajomość obowiązujących ustaw i przepisów wykonawczych do tych ustaw dotyczących wykonywania obowiązków na zajmowanym stanowisku, a w szczególności:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- statutu gminy,
- regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Bychawie
9. Umiejętność obsługi komputera w zakresie: Microsoft Office, Libre Office, poczta elektroniczna, Internet.
Wymagania dodatkowe:
- Preferowane wykształcenie wyższe administracyjne.
- Preferowane doświadczenie na stanowisku do spraw obsługi interesanta w jednostkach publicznych.
- Znajomość osób pełniących funkcje publiczne w samorządzie: Gminy Bychawa, Powiatu Lubelskiego, Województwa Lubelskiego.
- Umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy, komunikatywność, uprzejmość, życzliwość, taktowność w stosunku do interesantów.
- Rzetelność i precyzyjność w przekazywaniu informacji.
- Odpowiednia aparycja i prezencja oraz wysoka kultura osobista.
- Dyspozycyjność i zaangażowanie, umiejętność organizowania pracy własnej.
- Znajomość zasad savoir-vivre.
- Umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawa.
- Zdolność podejmowania decyzji i umiejętności przyjmowania odpowiedzialności za skutki podjętych decyzji.
- Obsługa sekretariatu burmistrza, w tym: prowadzenie kalendarza burmistrza, (m.in. umawianie i przyjmowanie interesantów), zastępcy burmistrza, sekretarza, regularne informowanie kierownictwa o ważnych wydarzeniach terminach i zadaniach.
- Dbanie o pozytywny wizerunek kierownictwa urzędu.
- Organizacja spotkań kierownictwa z mieszkańcami w sprawach lokalnych.
- Koordynacja spotkań z przedstawicielami różnych instytucji.
- Organizowanie narad z naczelnikami wydziałów i pracownikami urzędu.
- Dbanie o sprawną komunikację między kierownictwem, pracownikami, społecznością lokalną, w tym obsługa połączeń telefonicznych, e-mail, przekazywanie spraw kierownictwu i pracownikom urzędu.
- Prowadzenie rejestru przesyłek imiennych Burmistrza Bychawy.
- Przygotowywanie korespondencji dla kierownictwa (min. projektów pism, podziękowań, listów gratulacyjnych, wystąpień i informacji).
- Opieczętowywanie dokumentów pieczęciami oraz zabezpieczenie pieczęci powierzonych do stosowania.
- Tworzenie i aktualizacja listy gości na wydarzenia gminne.
- Koordynacja działań związanych z wysyłką kartek świątecznych, zaproszeń, potwierdzeniami obecności.
- Terminowe i zgodne z zasadami gospodarki finansowej dokonywanie zamówień na prenumeratę czasopism i innych wydawnictw.
- Systematyczne monitorowanie informacji na temat gminy pojawiających się w mediach i stworzenie usystematyzowanego archiwum prasowego.
- Współorganizacja imprez i przedsięwzięć o charakterze promocyjnym gminy, w których kierownictwo Urzędu pełni rolę reprezentacyjną.
- Współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie gromadzenia materiałów i informacji niezbędnych do promocji Gminy.
- Wykonywanie zadań i wspieranie działań w zakresie współpracy z gminami partnerskimi.
- Zgłaszanie inicjatyw w zakresie form współpracy z gminami partnerskimi, nawiązywanie współpracy międzynarodowej ze społecznościami lokalnymi innych państw.
- Przygotowywanie obchodów uroczystości i świąt państwowych oraz samorządowych uwzględniając wszystkie kluczowe daty i wydarzenia, w tym:
- współpraca z policją, strażą pożarną oraz innymi służbami odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo podczas uroczystości,
- koordynacja z lokalnymi organizacjami, szkołami, kościołami, stowarzyszeniami kombatanckimi oraz innymi grupami biorącymi udział w obchodach,
- zapewnienie współpracy z mediami w celu promocji wydarzenia oraz relacjonowania przebiegu uroczystości.
- Przygotowanie informacji o pracy i działalności Burmistrza między sesjami Rady Miejskiej.
- Ustalanie i potwierdzanie dostępności sali konferencyjnej.
- Sporządzanie sprawozdań statystycznych i informacji wynikających z zajmowanego stanowiska.
- Dokonywanie określenia przedmiotu zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, szacowanie wartości zamówienia, proponowanie trybu udzielenia zamówienia wraz z uzasadnieniem dla zadań realizowanych na zajmowanym stanowisku pracy.
- Przestrzeganie tajemnicy służbowej i innych tajemnic określonych przepisami prawa.
- Udostępnianie informacji publicznych, o których mowa w ustawie o dostępie do informacji publicznych z zakresu stanowiska pracy.
- Zamieszczanie i aktualizowanie informacji w Biuletynie Informacji Publicznej w sprawach z zakresu stanowiska pracy.
- Wykonywanie zadań powierzonych odrębnymi zarządzeniami, w tym w zakresie kontroli zarządczej obowiązującej w Urzędzie Miejskim w Bychawie.
- Gruntowna znajomość obowiązujących przepisów w zakresie wykonywania powierzonych zadań oraz stałe podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych.
- Wnikliwe, staranne i bezstronne działanie prowadzące do należytego załatwienia sprawy.
- Właściwe planowanie i organizacja pracy na zajmowanym stanowisku pracy.
- Dbałość o właściwe stosunki międzyludzkie w miejscu pracy, o ład, porządek oraz ochronę powierzonego mienia.
- Przestrzeganie regulaminu pracy, przepisów bhp i p. poż.
- Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.
- Ochrona informacji niejawnych, o których mowa w ustawie o ochronie informacji niejawnych.
- Ochrona danych osobowych, o których mowa w ustawie o ochronie danych osobowych.
- Wykonywanie prac z dziedziny obronności i obrony cywilnej w zakresie ustalonym odrębnymi przepisami.
- Prowadzenie dokumentacji zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt, przechowywanie i przekazywanie do archiwum zakładowego.
- Zastępowanie w czasie urlopu i dłuższej nieobecności pracownika obsługującego radę miejską i posiedzenia burmistrza.
- list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem oraz numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem;
- życiorys zawodowy (cv ) opatrzony własnoręcznym podpisem;
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem;
- oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe opatrzone własnoręcznym podpisem;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego opatrzone własnoręcznym podpisem;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie opatrzony własnoręcznym podpisem;
- ,,Zgoda na przetwarzanie danych osobowych” opatrzona własnoręcznym podpisem;
- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie;
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących posiadany staż pracy (zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przed wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy);
- kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności tj. certyfikaty, zaświadczenia, referencje itp. (jeżeli kandydat takie posiada).
- praca o charakterze administracyjno-biurowym,
- stanowisko pracy związane z pracą przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz./dobę,
- bezpośredni i telefoniczny kontakt z interesantem,
- wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy (1 etat),
- miejsce pracy: Urząd Miejski w Bychawie, ul. Partyzantów 1 (praca wykonywana na I piętrze w budynku nie posiadającym windy),
- praca w godzinach: poniedziałek 8.00 – 16.00, wtorek-piątek 7.15 – 15.15.
W sierpniu 2024 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Bychawie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Punkcie Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Bychawie lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Bychawie ul. Partyzantów 1, 23-100 Bychawa w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: podinspektor w Wydziale Oświaty, Spraw społecznych i Organizacyjnych (1 etat)”, w terminie do dnia 16 września 2024 r. do godz. 16.00 (decyduje data wpływu do urzędu).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie zaproszeni na postępowanie kwalifikacyjne obejmujące: test, część praktyczną i rozmowę kwalifikacyjną.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bychawie (https://umbychawa.bip.lubelskie.pl) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Bychawie ul. Partyzantów 1.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony (nie dłużej niż 6 miesięcy). W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
Dodano do BIP dnia 03-09-2024 13:08:54