Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Bychawie

Logo - Urząd Miejski w Bychawie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Dyrektor Gminnego Żłobka Mały Miś w Bychawie (1 etat)

Jednostka ogłaszająca
Gminny Żłobek Mały Miś w Bychawie ul. Partyzantów 5 23-100 Bychawa
Data ogłoszenia
2024-04-10
Termin składania dokumentów
2024-04-22
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi albo co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe oraz 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi;

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi albo co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe oraz 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi;
  2. posiadanie obywatelstwa polskiego;
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. nieposzlakowana opinia;
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
  7. nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym lub nie został skazany prawomocnym wyrokiem za inne przestępstwo umyślne;
  8. daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi;
  9. nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona;
  10. wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
  11. nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne;
  12. umiejętność sprawnej obsługi komputera w szczególności pakietu Microsoft Office, Libre Office, poczta elektroniczna, Internet;
  13. znajomość ustaw i przepisów wykonawczych dotyczących wykonywania obowiązków na zajmowanym stanowisku, a w szczególności:
    1. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3;
    2. o pracownikach samorządowych;
    3. o finansach publicznych;
    4. prawo zamówień publicznych;
    5. o dostępie do informacji publicznej;
    6. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
    7. o ochronie danych osobowych;
    8. kodeksu pracy, przepisów bhp i przepisów przeciwpożarowych.

Wymagania dodatkowe:

  1. kwalifikacje wymagane do zatrudnienia jako opiekun w żłobku określone w art. 16 ust. 1-3 ustawy z dnia 4 lutego 2011r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3;
  2. umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem pracowników, rzetelność, zaangażowanie, dyspozycyjność, samodzielność, bezkonfliktowość, uczciwość i systematyczność, kreatywność, komunikatywność, terminowość, odpowiedzialność
  3. umiejętność praktycznego stosowania przepisów;
  4. umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych;
  5. wysoka kultura osobista, odporność na stres.
Zakres obowiązków
  1. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania żłobka i kierowanie jego działalnością, reprezentowanie go na zewnątrz oraz realizacja zadań wynikających z obowiązujących przepisów prawa oraz statutu żłobka;
  2. działanie w granicach udzielonych upoważnień i pełnomocnictw zgodnie z przepisami prawa w zakresie prowadzonej działalności żłobka;
  3. nadzór nad kompleksową, prawidłową i terminową realizacją zadań żłobka;
  4. prawidłowa realizacja polityki kadrowej i płacowej w żłobku;
  5. wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec zatrudnionych w żłobku pracowników;
  6. kompleksowa organizacja pracy żłobka i systematyczny nadzór nad wykonywaniem powierzonych zadań zatrudnionym pracownikom;
  7. realizowanie kontroli zarządczej w żłobku;
  8. opracowanie corocznego Planu Finansowego żłobka;
  9. zgodne z obowiązującymi przepisami dysponowanie środkami finansowymi i ponoszenie odpowiedzialności za ich prawidłowe wydatkowanie;
  10. zarządzanie powierzonym majątkiem oraz dbanie o jego należyte zabezpieczenie;
  11. terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań, raportów i analiz w zakresie funkcjonowania żłobka;
  12. opracowywanie i bieżąca aktualizacja dokumentacji sanitarnej tj. HACCP, GMP/GHP oraz nadzór nad jej realizacją;
  13. prowadzenie procesu rekrutacji dzieci i przygotowanie niezbędnej dokumentacji;
  14. zawieranie umów w zakresie pobytu w żłobku z rodzicami/opiekunami prawnymi dziecka oraz nadzór nad ich realizacją;
  15. zapewnienie standardów opieki sprawowanej nad dziećmi w wieku do lat 3;
  16. zapewnienie dzieciom bezpieczeństwa i właściwej opieki pielęgnacyjnej, opiekuńczej oraz edukacyjno – wychowawczej z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb każdego dziecka;
  17. budowanie pozytywnego wizerunku jednostki;
  18. przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń dotyczących zadań realizowanych przez żłobek, wymaganych przepisami oraz sporządzanie przepisów wewnętrznych regulujących pracę jednostki;
  19. archiwizacja dokumentacji powstałej w jednostce;
  20. przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych i ustawy o ochronie informacji niejawnych;
  21. realizacja przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej w zakresie prowadzonych spraw;
  22. nadzór nad przekazywaniem na stronę BIP i stronę internetową Gminnego Żłobka Mały Miś informacji, których publikacja wynika z obowiązujących przepisów prawa.
Wymagane dokumenty
  1. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem oraz numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem;
  2. życiorys (cv ) opatrzony własnoręcznym podpisem;
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie opatrzony własnoręcznym podpisem;
  4. ,,Zgoda na przetwarzanie danych osobowych” opatrzona własnoręcznym podpisem;
  5. pisemna koncepcja funkcjonowania i rozwoju żłobka z uwzględnieniem specyfiki, celów funkcjonowania i sposobu ich realizacji;
  6. kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe;
  7. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących posiadany staż pracy (zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przed wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy);
  8. kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności tj. certyfikaty, zaświadczenia, referencje itp. (jeżeli kandydat takie posiada);
  9. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego opatrzone własnoręcznym podpisem;
  10. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem;
  11. oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe opatrzone własnoręcznym podpisem;
  12. oświadczenie kandydata, że nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym opatrzone własnoręcznym podpisem;
  13. oświadczenie kandydata o rękojmi należytego sprawowania opieki nad dziećmi do lat 3 opatrzone własnoręcznym podpisem;
  14. oświadczenie kandydata, że nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona opatrzone własnoręcznym podpisem;
  15. oświadczenie kandydata o wypełnieniu obowiązku alimentacyjnego, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd opatrzone własnoręcznym podpisem;
  16. oświadczenie kandydata, że nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne opatrzone własnoręcznym podpisem;
  17. oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku opatrzone własnoręcznym podpisem;
  18. oświadczenie kandydata, że nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem.
Warunki pracy
  • stanowisko: administracyjne, kierownicze;
  • praca decyzyjna;
  • wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy (1 etat);
  • praca na parterze, wymagająca przemieszczania się w budynku żłobka (w budynku znajduje się winda);
  • stanowisko związane z pracą przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. na dobę;
  • stanowisko związane z obciążeniem psychofizycznym – stres związany z kierowaniem zespołem pracowników, zakresem odpowiedzialności i obowiązków;
  • praca w zespole.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Żłobku Mały Miś w Bychawie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych - brak zatrudnienia, nowo utworzona jednostka.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Punkcie Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Bychawie lub przesłać poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP, z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego albo pocztą na adres: Urząd Miejski w Bychawie  ul. Partyzantów 1, 23-100 Bychawa w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej imieniem i nazwiskiem i adresem do korespondencji kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: Dyrektor Gminnego Żłobka Mały Miś w Bychawie (1 etat)”,  w terminie do dnia 22 kwietnia 2024 r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu do urzędu).

Uwagi

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie zaproszeni na postępowanie kwalifikacyjne obejmujące: test i rozmowę kwalifikacyjną.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bychawie (https://umbychawa.bip.lubelskie.pl) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Bychawie ul. Partyzantów 1.

W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony (nie dłużej niż 6 miesięcy). W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.

Załączniki
  • pdf 184 KB pobrano: 17 razy
  • pdf 1,09 MB pobrano: 5 razy
  • pdf 245 KB pobrano: 60 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Justyna Jendrzejczak
    Dodano do BIP dnia 10-04-2024 15:17:06