Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Bychawie

Logo - Urząd Miejski w Bychawie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

młodszy referent w Wydziale Gospdoarki Przestrzennej i Komunalnej

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Bychawie ul.Partyzantów 1 23-100 Bychawa
Data ogłoszenia
2019-11-15
Termin składania dokumentów
2019-11-25
Wymagane wykształcenie

wykształcenie średnie,

Wymagania związane ze stanowiskiem

I. Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie średnie,
  2. posiadanie obywatelstwa polskiego,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych,
  4. korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. nieposzlakowana opinia,
  7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  8. biegła znajomość ustaw i przepisów wykonawczych oraz obowiązujących formularzy dotyczących wykonywania obowiązków na zajmowanym stanowisku, a w szczególności:

1)      ustawy o drogach publicznych,

2)      ustawy o publicznym transporcie zbiorowym,

3)      ustawy o funduszu sołeckim,

4)      ustawy kodeks postępowania administracyjnego,

5)      ustawy o ochronie danych osobowych oraz rozporządzenia RODO,

6)      ustawy o samorządzie gminnym,

7)      ustawy o pracownikach samorządowych,

8)      ustawy o finansach publicznych,

9)      ustawy o opłacie skarbowej,

10)  ustawy prawo zamówień publicznych,

10. znajomość procedur usuwania skutków klęsk żywiołowych,
11. biegła znajomość obsługi komputera w  tym pakietu biurowego i urządzeń biurowych.

II. Wymagania dodatkowe:

  1. preferowane wykształcenie w zakresie drogownictwa, geodezji, rolnictwa,
  2. umiejętność czytania map i rysunków technicznych,
  3. umiejętność interpretacji i stosowania w praktyce obowiązujących przepisów prawa,
  4. umiejętność analitycznego myślenia i formułowania wniosków,
  5. dokładność, terminowość, rzetelność, systematyczność,
  6. sumienność, bezstronność, dobre planowanie i organizowanie pracy, odpowiednia postawa etyczna, umiejętność współpracy, komunikatywność,
  7. zdolność przewidywania skutków zawieranych umów,
  8. odporność na stres,
  9. zdolność do efektywnego podnoszenia kwalifikacji.
Zakres obowiązków

III.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Zadania wynikające z ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, oraz przepisów wydawanych na jej podstawie a w szczególności:

1)      opracowywanie materiałów dot. zaliczania dróg do kategorii dróg gminnych i pozbywania ich kategorii,

2)      opracowywanie propozycji przebiegu dróg gminnych,

3)      opracowywanie opinii dot. zaliczania drogi do kategorii dróg powiatowych,

4)      współpraca z organami wyższego szczebla w zakresie numeracji dróg gminnych i obiektów mostowych,

5)      opracowywanie propozycji stawek za zajęcie pasa drogowego,

6)      opracowywanie propozycji stawek i stref płatnego parkowanie na terenie miasta Bychawy,

7)      opracowywanie i wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego drogi gminnej, lokalizację zjazdów oraz umieszczenie w tym pasie reklam i innych obiektów nie związanych z ruchem drogowym, pobieranie opłat i kar pieniężnych,

8)      orzekanie i wnioskowanie o przywrócenie do stanu poprzedniego pasa drogowego w razie jego naruszenia,

9)      zadania wynikające z obowiązków zarządcy dróg gminnych:

a)    opracowywanie projektów planów rozwoju sieci dróg gminnych, okresowa ich weryfikacja, wnioskowanie o dokonanie stosownych zmian w planie zagospodarowania przestrzennego gminy,

b)    realizacja zadań w zakresie inżynierii ruchu (opracowywanie projektów organizacji ruchu drogowego oraz nadzór nad ich wdrażaniem itd.),

c)    utrzymaniem w należytym stanie urządzeń zabezpieczających ruch drogowy (ochrona, wymiana uszkodzonego, ustawianie nowego oznakowania itd.),

d)    przygotowywanie infrastruktury drogowej dla potrzeb obronnych,

e)    koordynacja robót w pasie drogowym,

f)     prowadzenie ewidencji dróg, obiektów mostowych, przepustów oraz udostępnienie ich na żądanie uprawnionych organów,

g)    sporządzanie informacji o drogach publicznych oraz przekazywanie ich Generalnemu Dyrektorowi Dróg Krajowych i Autostrad,

h)    przeciwdziałanie niszczeniu dróg przez ich użytkowników,

i)      wprowadzanie ograniczeń lub zamykanie dróg i drogowych obiektów inżynierskich dla ruchu oraz wyznaczanie objazdów drogami różnych kategorii gdy występuje bezpośrednie zagrożenie bezpieczeństwa ruchu osób lub mienia,

j)      dokonywanie okresowych pomiarów ruchu drogowego,

k)    utrzymanie zieleni przydrożnej, w tym sadzenie i usuwanie drzew i krzewów,

l)      wnioskowanie o nabywanie nieruchomości pod pas drogowy dróg gminnych .

m)  opracowywanie projektów planów finansowych budowy, przebudowy remontu, utrzymania i ochrony dróg oraz drogowych obiektów mostowych,

n)    bieżące remonty i utrzymanie nawierzchni dróg, chodników, drogowych obiektów inżynierskich i innych urządzeń związanych z drogą,

o)    prowadzenie okresowych kontroli stanu dróg i drogowych obiektów inżynierskich za szczególnym uwzględnieniem ich wpływu na stan bezpieczeństwa ruchu drogowego i współdziałanie w tym zakresie z innymi stanowiskami pracy wg. ustaleń z naczelnikiem wydziału.

p)    wykonywanie interwencyjnych, robót utrzymaniowych i zabezpieczających,

q)    zarządzanie i utrzymanie kanałów technologicznych i pobieranie opłat.

10)  współdziałanie z innymi zarządcami dróg na terenie gminy w zakresie organizacji ruchu modernizacji i utrzymania,

11)  uzgadnianie włączeń dróg gminnych do innych kategorii dróg publicznych.

2. Utrzymanie, ochrona, oznakowanie i remont dróg wewnętrznych, dla których zarządcą lub właścicielem terenu jest gmina.

3. Prowadzenie spraw związanych ustanowieniem służebności przesyłu na gruntach stanowiących drogi wewnętrzne.

4. Prowadzenie spraw związanych z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych i współpraca z właściwymi organami w tym zakresie.

5. Realizacja zadań bieżących finansowanych ze środków funduszy sołeckich.

6. Zadania wynikające z ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym oraz przepisów wydawanych na jej podstawie a w szczególności:

1)  zapewnienie odpowiednich warunków funkcjonowania publicznego transportu zbiorowego,

2)  określanie przystanków komunikacyjnych i dworców, których właścicielem lub zarządzającym nie jest gmina Bychawa, udostępnionych dla wszystkich operatorów oraz informowanie o stawce opłat za korzystanie z tych obiektów,

3)  zawieranie umów o świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego – ustalanie opłat za przewóz oraz innych opłat, o których mowa w ustawie z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe, za usługę świadczoną przez operatora w zakresie publicznego transportu zbiorowego,

4)  realizacja obowiązków publikacyjnych wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących organizowania publicznego transportu zbiorowego,

5)  ocena i kontrola realizacji przez operatora i przewoźnika usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego,

6)  analiza realizacji zaspokajania potrzeb przewozowych wynikających z wykonywania przewozów na postawie umowy o świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego.  

7. Zapewnienie funkcjonowania, oznakowanie, prowadzenie ewidencji  oraz bieżące naprawy  gminnych placów zabaw.

8. Wykonywanie zadań powierzonych odrębnymi zarządzeniami w zakresie kontroli zarządczej w Urzędzie Miejskim w Bychawie.

9.Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej w Bychawie i Zarządzeń Burmistrza Bychawy w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów prawa na zajmowanym stanowisku pracy.

10. Przygotowywanie dokumentacji w sprawach zamówień publicznych z zakresu właściwości stanowiska pracy.

11.Dbałość o oszczędne i celowe dokonywanie wydatków budżetowych w sprawach pozostających we właściwości zajmowanego stanowiska pracy.

12.Prowadzenie sprawozdawczości z zakresu właściwości stanowiska pracy.

13. Udostępnianie informacji publicznych, o których mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznych.

14. Zamieszczanie i aktualizowanie informacji w Biuletynie Informacji Publicznych w sprawach z zakresu właściwości stanowiska pracy.

15. Ochrona informacji niejawnych, o których mowa w ustawie z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych.

16.Ochrona danych osobowych, o których mowa w ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.

17. Wykonywanie prac z dziedziny obronności i obrony cywilnej w zakresie ustalonym odrębnymi przepisami.

18. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych, doskonalenie umiejętności w wykonywaniu powierzonych zadań oraz właściwa organizacja pracy własnej.

19. Przestrzeganie dyscypliny pracy, przepisów bhp i ppoż. na zajmowanym stanowisku pracy.

20. Dbanie o właściwe stosunki międzyludzkie w miejscu pracy oraz ochrona powierzonego mienia na zajmowanym stanowisku pracy.

21.Zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej.

22. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.

23. Zastępowanie w czasie urlopu lub dłuższej nieobecności pracownika na stanowisku ds. nieruchomości oraz planowania przestrzennego.

Wymagane dokumenty
  1. list motywacyjny opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem;
  2. życiorys (cv);
  3. kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie;
  4. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących posiadany staż pracy (zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia);
  5. kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje  i umiejętności tj. certyfikaty, zaświadczenia, referencje itp. (jeżeli kandydat takie posiada);
  6. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  9. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku;
  10. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  11. ,,Zgoda na przetwarzanie danych osobowych” oraz „ Klauzula informacyjna” ;
  12. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Dokumenty, o których mowa w pkt 1-2 oraz 6-11 winny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

Warunki pracy
  1. praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym, 
  2. praca w zespole,
  3. praca w godzinach: poniedziałek 8.00-16.00, wtorek – piątek 7.15 - 15.15,
  4. wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy (1 etat),
  5. miejsce pracy: Urząd Miejski w Bychawie ul. Partyzantów 1 (praca wykonywana na parterze w budynku nie posiadającym windy),
  6. stanowisko pracy związane z pracą przy monitorze ekranowym
  7. praca w terenie, 
  8. bezpośredni kontakt z interesantami, codzienny kontakt telefoniczny.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Bychawie, w rozumieniu przepisów  o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Punkcie Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Bychawie lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Bychawie ul. Partyzantów 1, 23-100 Bychawa w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej imieniem i nazwiskiem i adresem do korespondencji kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: młodszy referent w Wydziale Gospodarki Przestrzennej i Komunalnej (1 etat)”,  w terminie do dnia 25.11.2019 r. do godz. 16.00.

Uwagi

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.

 Wyłonieni kandydaci którzy spełnili wymagania formalne zostaną telefonicznie zaproszeni na postępowanie składające się z testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bychawie (https://umbychawa.bip.lubelskie.pl) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Bychawie ul. Partyzantów 1.

Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru  po umowie o pracę na czas określony, jeżeli nie będzie zastrzeżeń do wykonywanej pracy będzie zawarta umowa na czas nieokreślony. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy. W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem  dalszego zatrudnienia pracownika.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016).

 Osoba, której w wyniku naboru zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia zobowiązana będzie do złożenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Justyna Jendrzejczak
Dodano do BIP dnia 15-11-2019 12:00:49