Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Bychawie

Logo - Urząd Miejski w Bychawie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

referent w Wydziale Oświaty, Spraw Społecznych i Organizacyjnych - 1 etat

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Bychawie ul.Partyzantów 1 23-100 Bychawa
Data ogłoszenia
2014-07-18
Termin składania dokumentów
2014-07-29
Wymagane wykształcenie
średnie
Wymagania związane ze stanowiskiem
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: a. doświadczenie zawodowe – 2 lata; b. posiadane obywatelstwo polskie; c. pełna zdolność do czynności prawnych; d. korzystanie z pełni praw publicznych; e. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; f. nieposzlakowana opinia; g. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku; h. znajomość obowiązujących ustaw i przepisów wykonawczych do tych ustaw dotyczących wykonywania obowiązków na zajmowanym stanowisku, a w szczególności: - rozporządzenie w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; - ustawy Kodeks postępowania administracyjnego; - ustawy o opłacie skarbowej; - ustawy o samorządzie gminnym; - ustawy o pracownikach samorządowych; i. umiejętność interpretacji i praktycznego stosowania obowiązujących przepisów i uregulowań prawnych dotyczących obowiązków na zajmowanym stanowisku pracy; j. umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu biurowego i urządzeń biurowych. WYMAGANIA DODATKOWE: a. preferowane wykształcenie wyższe; b. preferowany staż pracy co najmniej 1 rok w administracji; c. umiejętność stosowania obowiązujących przepisów prawa, formularzy, procedur oraz znajomość prowadzenia odpowiedniej dokumentacji na stanowisku pracy; d. komunikatywność, umiejętność współpracy, sumienność, bezstronność, dobre planowanie i organizowanie pracy, odpowiednia postawa etyczna; e. odporność na stres; f. zdolność do efektywnego podnoszenia kwalifikacji.
Zakres obowiązków
1). Wykonywanie czynności kancelaryjnych określonych dla kancelarii przepisami instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, a w szczególności: a. przyjmowanie korespondencji, jej otwieranie, pieczętowanie i ewentualne opisywanie; b. prowadzenie rejestru kancelaryjnego; c. przyjmowanie podań do protokołu; d. prowadzenie rejestru przesyłek specjalnych; e. segregacja wpływającej korespondencji; f. obsługa poczty elektronicznej (w tym E-PUAP); g. pełnienie roli stałego punktu wymiany korespondencji przeznaczonej do obiegu wewnętrznego; h. przekazywanie korespondencji kierownictwu urzędu; i. przekazywanie korespondencji poszczególnym wydziałom i samodzielnym stanowiskom; j. przekazywanie korespondencji – po jej sprawdzeniu odbiorcom w formach przewidzianych prawem w tym celu odpowiedniej dokumentacji; k. nadawanie i przyjmowanie faksów, ich ewidencja i doręczanie; l. opieczętowywanie dokumentów pieczęciami; m. prowadzenie rejestru pieczęci wykorzystywanych w urzędzie; n. przechowywanie, zabezpieczenie pieczęci ich uaktualnianie, zamawianie, przekazywanie do Mennicy Państwowej lub wycofywanie z używania zgodnie z obowiązującymi przepisami; o. przekazywanie pracownikom spraw zgłoszonych podczas ich nieobecności; p. przyjmowanie i przekazywanie właściwym służbom zaprenumerowanej prasy i wydawnictw; 2) Prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków, przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków; 3) Wykonywanie czynności związanych z funkcjonowaniem Punktu Obsługi Interesanta, a w szczególności: a. przyjmowanie połączeń telefonicznych zewnętrznych i wewnętrznych; b. przyjmowanie podań, wniosków i skarg od interesantów, informowanie o kompletności podań i opłatach z tym związanych; c. kierowanie interesantów do właściwych wydziałów i stanowisk pracy; d. przyjmowanie podpisów osób fizycznych na dokumentach w celu stwierdzenia ich własnoręczności podpisów przez upoważnione osoby; e. udostępnianie interesantom stosownych druków, formularzy, wzorów dla spraw załatwianych w urzędzie lub innych instytucjach; f. udzielanie interesantom pomocy w wypełnianiu formularzy, druków; g. udzielanie niezbędnych informacji aby interesanci nie ponosili szkody wskutek nieznajomości prawa; 4) Sporządzanie sprawozdań statystycznych i informacji wynikających z zajmowanego stanowiska; 5) Przygotowanie zamówień, dokonywanie określenia przedmiotu zamówienia publicznego, szacowanie wartości zamówienia, proponowanie trybu udzielenia zamówienia dla zadań realizowanych na zajmowanym stanowisku pracy zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych oraz ustawą o finansach publicznych; 6) Przestrzeganie tajemnicy służbowej i innych tajemnic określonych przepisami prawa; 7) Udostępnianie informacji publicznych, o których mowa w ustawie o dostępie do informacji publicznych z zakresu stanowiska pracy; 8) Zamieszczanie i aktualizowanie informacji w Biuletynie Informacji Publicznej w sprawach z zakresu stanowiska pracy; 9) Wykonywanie zadań powierzonych odrębnymi zarządzeniami, w tym w zakresie kontroli zarządczej obowiązującej w Urzędzie Miejskim w Bychawie; 10) Gruntowna znajomość obowiązujących przepisów w zakresie wykonywania powierzonych zadań oraz stałe podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych; 11) Wnikliwe, szybkie, staranne i bezstronne działanie prowadzące do należytego załatwienia sprawy; 12) Właściwe planowanie i organizacja pracy na zajmowanym stanowisku pracy; 13) Dbałość o właściwe stosunki międzyludzkie w miejscu pracy, o ład, porządek oraz ochronę powierzonego mienia. 14) Przestrzeganie regulaminu pracy, przepisów bhp i p. poż. 15) Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych. 16) Ochrona informacji niejawnych, o których mowa w ustawie o ochronie informacji niejawnych. 17) Ochrona danych osobowych, o których mowa w ustawie o ochronie danych osobowych. 18) Wykonywanie zadań z dziedziny obronności i obrony cywilnej w zakresie ustalonym odrębnymi przepisami. 19) Prowadzenie dokumentacji zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt, przechowywanie i przekazywanie do archiwum. 20) Zastępowanie w czasie urlopu lub dłuższej nieobecności pracownika Punktu Obsługi Interesanta.
Wymagane dokumenty
a) życiorys ( cv ); b) list motywacyjny; c) kwestionariusz osobowy; d) kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie; e) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących posiadany staż pracy; f) kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego (dowodu osobistego lub paszportu) albo oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego; g) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych; h) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; i) kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności tj. certyfikaty, zaświadczenia, referencje itp. (jeżeli kandydat takie posiada); j) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Warunki pracy
a) praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym; b) bezpośredni kontakt z interesantami; c) praca w zespole; d) praca w godzinach: poniedziałek 8.00-16.00, wtorek – piątek 7.15 - 15.15
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
W miesiącu czerwcu 2014r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Bychawie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
Miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Bychawie ul. Partyzantów 1, 23-100 Bychawa (pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego) lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: referent w wydziale Oświaty, Spraw Społecznych i Organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Bychawie (1 etat)”, w terminie do dnia 29 lipca 2014 r. do godz.15.15
Uwagi
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy. W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223 poz. 1458 z późn. zm.) oraz numerem telefonu kontaktowego. Wyłonieni kandydaci którzy spełnili wymagania formalne zostaną telefonicznie zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bychawie (www.umbychawa.bip.lubelskie.pl ) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Bychawie ul. Partyzantów 1. Kandydat wyłoniony w drodze naboru będzie obowiązany przed zawarciem umowy o pracę przedłożyć zaświadczenie o niekaralności oraz zaświadczenie lekarskie o zdolności do pracy ( po wystawieniu skierowania przez pracodawcę).

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Justyna Jendrzejczak
Dodano do BIP dnia 18-07-2014 15:39:44