Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Bychawie

Logo - Urząd Miejski w Bychawie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

referent w Wydziale Finansowym Urzędu Miejskiego w Bychawie - 1 etat

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Bychawie
Data ogłoszenia
2013-12-23
Termin składania dokumentów
2014-01-09
Wymagane wykształcenie
wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym
Wymagania związane ze stanowiskiem
1. Wymagania niezbędne: 1) doświadczenie zawodowe – 2 lata; 2) posiadane obywatelstwo polskie; 3) pełna zdolność do czynności prawnych; 4) korzystanie z pełni praw publicznych; 5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 6) nieposzlakowana opinia; 7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku; 8) znajomość obowiązujących ustaw: o podatku rolnym, o podatkach i opłatach lokalnych, Ordynacji podatkowej, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, o podatku leśnym, o opłacie skarbowej, o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej, kodeksu postępowania administracyjnego, o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw; 9) umiejętność interpretacji i praktycznego stosowania obowiązujących przepisów i uregulowań prawnych dotyczących obowiązków na zajmowanym stanowisku pracy, 10) znajomość obsługi komputera, w tym pakietu biurowego Ms Office. 2. Wymagania dodatkowe: 1. umiejętność obsługi systemów finansowo-podatkowych; 2. znajomość obowiązujących formularzy; 3. umiejętność współpracy, komunikatywność; 4. dokładność, systematyczność, terminowość; 5. znajomość prowadzenia odpowiedniej dokumentacji na stanowisku pracy; 6. zdolność koncentracji uwagi, zdolność do prowadzenia analiz.
Zakres obowiązków
1. załatwianie wniosków o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej; 2. przygotowywanie wniosków do wojewody o przekazanie gminie dotacji celowych na postępowanie w sprawie zwrotu producentom rolnym podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej i jego wypłatę; 3. sporządzanie okresowych i rocznych rozliczeń dotacji oraz okresowych i rocznych sprawozdań rzeczowo-finansowych z realizacji wypłat zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej; 4. ustanawianie hipotek i zastawów skarbowych zabezpieczających zaległości podatkowe; 5. kontrola podatkowa w zakresie podatku od nieruchomości z częstotliwością określoną przez naczelnika Wydziału; 6. kontrola wykonywania obowiązku zawarcia umowy ubezpieczenia OC rolników i ubezpieczenia budynków rolniczych; 7. prowadzenie dokumentacji skutkującej podleganiu opodatkowaniu podatkiem od nieruchomości, rolnym i leśnym; 8. prowadzenie dokumentacji dotyczącej wymiaru podatków: od nieruchomości, rolnego, leśnego; 9. rozpatrywanie podań w sprawach ulg i zwolnień w podatku rolnym, od nieruchomości, leśnym oraz opracowywanie i wysyłanie decyzji w tych sprawach, w tym z uwzględnieniem przepisów z zakresu pomocy publicznej; 10. sporządzanie sprawozdawczości z zakresu wykonywanych zadań; 11. obsługa pracy Komisji ds. budżetu i finansów Rady Miejskiej w Bychawie; 12. zamieszczanie, aktualizacja i zmiany informacji publicznych w Biuletynie Informacji Publicznej zgodnie z oddzielnie ustalonym zakresem; 13. udostępnianie informacji publicznych; 14. wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych; 15. wykonywanie prac z zakresu obronności i obrony cywilnej określonych w odrębnych przepisach; 16. przestrzeganie regulaminu pracy, przepisów bhp i ppoż.; 17. ochrona informacji niejawnych, o których mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych; 18. ochrona danych osobowych, o których mowa w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; 19. gruntowna znajomość obowiązujących przepisów z zakresu wykonywania powierzonych zadań; 20. dbanie o dobre stosunki międzyludzkie w miejscu pracy, o ład, porządek oraz ochronę powierzonego mienia; 21. stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych i usprawnianie swojej pracy oraz właściwe rozplanowanie i organizacja własnej pracy na zajmowanym stanowisku.
Wymagane dokumenty
a) życiorys ( cv ); b) list motywacyjny; c) kwestionariusz osobowy; d) kserokopie wszystkich świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących posiadany staż pracy; e) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje; f) kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego (dowodu osobistego lub paszportu); g) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych; h) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. i) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Warunki pracy
a) praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym, b) bezpośredni kontakt z interesantami, c) praca przy monitorze ekranowym; d) praca w godzinach: poniedziałek 8.00-16.00, wtorek – piątek 7.15-15.15 .
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
W miesiącu listopadzie 2013 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Bychawie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
Miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Bychawie ul. Partyzantów 1 ( pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego ) lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „ Dotyczy naboru na stanowisko: referent w Wydziale Finansowym Urzędu Miejskiego w Bychawie - 1 etat”, w terminie do dnia 9 stycznia 2014r. do godz. 15.00;
Uwagi
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy. W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) oraz numerem telefonu kontaktowego. Wyłonieni kandydaci którzy spełnili wymagania formalne zostaną telefonicznie zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bychawie ( www.bychawa.bip.lublin.pl ) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Bychawie ul. Partyzantów 1. Kandydat wyłoniony w drodze naboru będzie obowiązany przed zawarciem umowy o pracę przedłożyć zaświadczenie o niekaralności oraz zaświadczenie lekarskie o zdolności do pracy ( po wystawieniu skierowania przez pracodawcę).

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Justyna Jendrzejczak
Dodano do BIP dnia 23-12-2013 15:08:27