specjalista w Wydziale Oświaty, Spraw Społecznych i Organizacyjnych (1 etat)
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Bychawie ul.Partyzantów 1 23-100 Bychawa
Data ogłoszenia
2013-09-30
Termin składania dokumentów
2013-10-10
Wymagane wykształcenie
Wykształcenie średnie
Wymagania związane ze stanowiskiem
1. wymagania niezbędne:
a) doświadczenie zawodowe – 3 lata;
b) posiadane obywatelstwo polskie;
c) pełna zdolność do czynności prawnych;
d) korzystanie z pełni praw publicznych;
e) brak prawomocnego wyroku sądowego za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
f) nieposzlakowana opinia;
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
h) znajomość obowiązujących ustaw i przepisów wykonawczych do tych ustaw dotyczących wykonywania obowiązków na zajmowanym stanowisku;
i) znajomość ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi ( Dz.U.2007.70.473 z późn. zm);
j) znajomość zasad prowadzenia dokumentacji na stanowisku pracy;
k) umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera, poczty elektronicznej, internetu;
2. Wymagania dodatkowe:
a) preferowane wykształcenie wyższe pedagogiczne lub pedagogiczno-kulturalne;
b) staż pracy w placówce oświatowej lub kulturalnej;
c) posiadanie umiejętności artystycznych: plastycznych, muzycznych;
d) posiadanie umiejętności organizacyjnych;
e) umiejętność stosowania obowiązujących przepisów prawa, procedur oraz znajomość prowadzenia odpowiedniej dokumentacji na stanowisku pracy;
f) samodzielność, sumienność, dobre planowanie i organizowanie pracy, odpowiednia postawa etyczna, komunikatywność;
Zakres obowiązków
1. Pełnienie funkcji opiekuna świetlicy wiejskiej:
a. organizowanie czasu wolnego dzieciom i młodzieży;
b. rozwijanie uzdolnień mieszkańców, w tym dzieci i młodzieży przez tworzenie kółek zainteresowań;
c. współorganizowanie imprez środowiskowych;
d. współpraca z samorządem lokalnym oraz innymi podmiotami społecznymi;
e. opracowywanie harmonogramu imprez kulturalnych i rocznych planów pracy świetlicy;
f. informowanie o wydarzeniach kulturalnych w gminie i zachęcanie mieszkańców sołectwa do wzięcia w nich czynnego udziału;
g. udostępnianie obiektu mieszkańcom w porozumieniu z zarządcą nieruchomości zgodnie z ustalonym harmonogramem, na zebrania i spotkania wiejskie oraz imprezy i uroczystości okolicznościowe;
h. udostępnianie i zapoznawanie osób z regulaminem korzystania z obiektu;
i. dbałość o urządzenia i sprzęt znajdujący się w świetlicy (zgłaszanie usterek, awarii, bieżących potrzeb);
j. współpraca z sołtysem w zakresie prac wykonywanych na rzecz sołectwa;
2. Prowadzenie profilaktycznej działalności informacyjnej i edukacyjnej w zakresie rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii, w szczególności dla dzieci i młodzieży;
3. Sporządzanie sprawozdań statystycznych i opracowywanie informacji wynikających z zajmowanego stanowiska;
4. Gruntowna znajomość obowiązujących przepisów w zakresie wykonywania powierzonych zadań oraz stałe podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych;
5. Wnikliwe, szybkie, staranne i bezstronne działanie prowadzące do należytego załatwienia sprawy;
6. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt, przechowywanie i przekazywanie do archiwum zakładowego;
7. Właściwe planowanie i organizacja pracy na zajmowanym stanowisku pracy;
8. Dbałość o właściwe stosunki międzyludzkie w miejscu pracy, o ład, porządek oraz ochronę powierzonego mienia;
9. Przestrzeganie przepisów bhp i p. poż;
10. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych;
11. Przestrzeganie regulaminu pracy;
12. Ochrona danych osobowych, o których mowa w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych;
13. Wykonywanie prac z dziedziny obronności i obrony cywilnej w zakresie ustalonym odrębnymi przepisami;
14. Zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej.
Wymagane dokumenty
Wymagane dokumenty:
a) życiorys ( cv );
b) list motywacyjny;
c) kwestionariusz osobowy;
d) kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie;
e) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących posiadany staż pracy;
f) kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego (dowodu osobistego lub paszportu);
g) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (jeżeli posiada);
h) podpisane oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
i) podpisane oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o braku prawomocnego wyroku sadu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
j) kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności tj. certyfikaty, zaświadczenia, referencje itp. (jeżeli kandydat takie posiada);
Warunki pracy
Warunki pracy:
a) praca o charakterze kulturalno-oświatowym;
b) praca umysłowa o różnym stopniu skomplikowania;
c ) praca przy monitorze ekranowym;
d) bezpośredni kontakt z mieszkańcami sołectwa;
e) praca w godzinach: w poniedziałki od 8.00-16.00, od wtorku do piątku od 7.15 do 15.15;
f) miejsce pracy: Urząd Miejski w Bychawie oraz Centrum Kultury Wiejskiej w Gałęzowie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
W sierpniu 2013 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Bychawie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.
Miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Bychawie ul. Partyzantów 1, 23-100 Bychawa (pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego) lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: specjalista w Wydziale Oświaty, Spraw Społecznych i Organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Bychawie (1 etat)”, w terminie do dnia 10 października 2013 r. do godz. 15.00;
Uwagi
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bychawie (umbychawa.bip.lubelskie.pl) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Bychawie ul. Partyzantów 1.;
Kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu (o ile znajduje się w gronie 5 najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy. W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.;
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)" oraz numerem telefonu kontaktowego.
Wyłonieni kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne zostaną telefonicznie zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne.
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Justyna Jendrzejczak
Dodano do BIP dnia 30-09-2013 11:12:55
Dodano do BIP dnia 30-09-2013 11:12:55