Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Bychawie

Logo - Urząd Miejski w Bychawie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

specjalista w Wydziale Oświaty, Spraw Społecznych i Organizacyjnych (1 etat)

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Bychawie ul.Partyzantów 1 23-100 Bychawa
Data ogłoszenia
2013-09-30
Termin składania dokumentów
2013-10-10
Wymagane wykształcenie
Wykształcenie średnie
Wymagania związane ze stanowiskiem
1. wymagania niezbędne: a) doświadczenie zawodowe – 3 lata; b) posiadane obywatelstwo polskie; c) pełna zdolność do czynności prawnych; d) korzystanie z pełni praw publicznych; e) brak prawomocnego wyroku sądowego za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; f) nieposzlakowana opinia; g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku; h) znajomość obowiązujących ustaw i przepisów wykonawczych do tych ustaw dotyczących wykonywania obowiązków na zajmowanym stanowisku; i) znajomość ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi ( Dz.U.2007.70.473 z późn. zm); j) znajomość zasad prowadzenia dokumentacji na stanowisku pracy; k) umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera, poczty elektronicznej, internetu; 2. Wymagania dodatkowe: a) preferowane wykształcenie wyższe pedagogiczne lub pedagogiczno-kulturalne; b) staż pracy w placówce oświatowej lub kulturalnej; c) posiadanie umiejętności artystycznych: plastycznych, muzycznych; d) posiadanie umiejętności organizacyjnych; e) umiejętność stosowania obowiązujących przepisów prawa, procedur oraz znajomość prowadzenia odpowiedniej dokumentacji na stanowisku pracy; f) samodzielność, sumienność, dobre planowanie i organizowanie pracy, odpowiednia postawa etyczna, komunikatywność;
Zakres obowiązków
1. Pełnienie funkcji opiekuna świetlicy wiejskiej: a. organizowanie czasu wolnego dzieciom i młodzieży; b. rozwijanie uzdolnień mieszkańców, w tym dzieci i młodzieży przez tworzenie kółek zainteresowań; c. współorganizowanie imprez środowiskowych; d. współpraca z samorządem lokalnym oraz innymi podmiotami społecznymi; e. opracowywanie harmonogramu imprez kulturalnych i rocznych planów pracy świetlicy; f. informowanie o wydarzeniach kulturalnych w gminie i zachęcanie mieszkańców sołectwa do wzięcia w nich czynnego udziału; g. udostępnianie obiektu mieszkańcom w porozumieniu z zarządcą nieruchomości zgodnie z ustalonym harmonogramem, na zebrania i spotkania wiejskie oraz imprezy i uroczystości okolicznościowe; h. udostępnianie i zapoznawanie osób z regulaminem korzystania z obiektu; i. dbałość o urządzenia i sprzęt znajdujący się w świetlicy (zgłaszanie usterek, awarii, bieżących potrzeb); j. współpraca z sołtysem w zakresie prac wykonywanych na rzecz sołectwa; 2. Prowadzenie profilaktycznej działalności informacyjnej i edukacyjnej w zakresie rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii, w szczególności dla dzieci i młodzieży; 3. Sporządzanie sprawozdań statystycznych i opracowywanie informacji wynikających z zajmowanego stanowiska; 4. Gruntowna znajomość obowiązujących przepisów w zakresie wykonywania powierzonych zadań oraz stałe podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych; 5. Wnikliwe, szybkie, staranne i bezstronne działanie prowadzące do należytego załatwienia sprawy; 6. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt, przechowywanie i przekazywanie do archiwum zakładowego; 7. Właściwe planowanie i organizacja pracy na zajmowanym stanowisku pracy; 8. Dbałość o właściwe stosunki międzyludzkie w miejscu pracy, o ład, porządek oraz ochronę powierzonego mienia; 9. Przestrzeganie przepisów bhp i p. poż; 10. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych; 11. Przestrzeganie regulaminu pracy; 12. Ochrona danych osobowych, o których mowa w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych; 13. Wykonywanie prac z dziedziny obronności i obrony cywilnej w zakresie ustalonym odrębnymi przepisami; 14. Zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej.
Wymagane dokumenty
Wymagane dokumenty: a) życiorys ( cv ); b) list motywacyjny; c) kwestionariusz osobowy; d) kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie; e) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących posiadany staż pracy; f) kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego (dowodu osobistego lub paszportu); g) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (jeżeli posiada); h) podpisane oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych; i) podpisane oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o braku prawomocnego wyroku sadu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; j) kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności tj. certyfikaty, zaświadczenia, referencje itp. (jeżeli kandydat takie posiada);
Warunki pracy
Warunki pracy: a) praca o charakterze kulturalno-oświatowym; b) praca umysłowa o różnym stopniu skomplikowania; c ) praca przy monitorze ekranowym; d) bezpośredni kontakt z mieszkańcami sołectwa; e) praca w godzinach: w poniedziałki od 8.00-16.00, od wtorku do piątku od 7.15 do 15.15; f) miejsce pracy: Urząd Miejski w Bychawie oraz Centrum Kultury Wiejskiej w Gałęzowie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
W sierpniu 2013 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Bychawie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.
Miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Bychawie ul. Partyzantów 1, 23-100 Bychawa (pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego) lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: specjalista w Wydziale Oświaty, Spraw Społecznych i Organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Bychawie (1 etat)”, w terminie do dnia 10 października 2013 r. do godz. 15.00;
Uwagi
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bychawie (umbychawa.bip.lubelskie.pl) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Bychawie ul. Partyzantów 1.; Kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu (o ile znajduje się w gronie 5 najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentów potwierdzających niepełnosprawność. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy. W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.; Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)" oraz numerem telefonu kontaktowego. Wyłonieni kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne zostaną telefonicznie zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne.

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Justyna Jendrzejczak
Dodano do BIP dnia 30-09-2013 11:12:55