Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Bychawie

Logo - Urząd Miejski w Bychawie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

referent w Wydziale Oświaty, Spraw Społecznych i Organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Bychawie (1 etat).

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Bychawie ul.Partyzantów 1 23-100 Bychawa
Data ogłoszenia
2017-12-08
Termin składania dokumentów
2017-12-19
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe bez stażu pracy lub średnie i 2 letni staż pracy;

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. Wymagania niezbędne:

1)   wykształcenie wyższe bez stażu pracy lub średnie i 2 letni staż pracy;

2)   posiadanie obywatelstwa polskiego;

3)   pełna zdolność do czynności prawnych;

4)   korzystanie z pełni praw publicznych;

5)   brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z  oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

6)   nieposzlakowana opinia;

7)   stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;

8)   znajomość obowiązujących ustaw i przepisów wykonawczych do tych ustaw   dotyczących wykonywania obowiązków na zajmowanym stanowisku, a w szczególności:

a)  ustawy o samorządzie gminnym,

b)  ustawy o pracownikach samorządowych,

c)  ustawy o dostępie do informacji publicznej,

d) ustawy o ochronie danych osobowych,

e) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z  dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,

f)  regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Bychawie,

g) statutu gminy;

9)   umiejętność interpretacji i praktycznego stosowania obowiązujących przepisów i uregulowań prawnych dotyczących obowiązków na zajmowanym stanowisku pracy;

10)  umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu biurowego i urządzeń biurowych;

11)  biegła znajomość zasad techniki prawodawczej.

 

2. Wymagania dodatkowe:

1)      preferowane wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne, humanistyczne, nauki społeczne;

2)      umiejętność stosowania obowiązujących przepisów prawa, formularzy, procedur oraz   znajomość prowadzenia odpowiedniej dokumentacji na stanowisku pracy;

3)      samodzielne planowanie i organizowanie własnej pracy;

4)      komunikatywność, uprzejmość, życzliwość, taktowność w stosunku do interesantów;

5)      odporność na stres;

6)      sumienność, bezstronność, odpowiednia postawa etyczna;

7)      zdolność do efektywnego podnoszenia kwalifikacji;

8)      odpowiedzialność, rzetelność, dokładność, obowiązkowość;

9)      umiejętność nawiązywania kontaktów oraz zrozumiałego wypowiadania się w mowie i piśmie;

10)   wysoka kultura osobista.

Zakres obowiązków

1.    Przygotowywanie i obsługa posiedzeń burmistrza.
2.    Terminowe przekazywanie uchwał, zarządzeń i właściwych materiałów organom nadzoru i innym instytucjom.
3.    Zabezpieczenie właściwych warunków przeprowadzenia  sesji:
a)    zbieranie, przygotowanie i doręczanie radnym i zainteresowanym jednostkom materiałów na sesję oraz  komisję,
b)    opracowanie scenariuszy sesji,
c)    sporządzanie protokołu z  przebiegu sesji,
d)    przygotowanie  techniczne sali.
4.    Obsługa administracyjno - biurowa rady i jednostek pomocniczych Gminy.
5.    Opracowanie  materiałów z  obrad sesji i przekazywanie do załatwienia, realizacji wykorzystania właściwym organom i jednostkom.
6.    Prowadzenie rejestrów  wymaganych obowiązującymi przepisami prawa (rejestr uchwał Rady, rejestr zarządzeń Burmistrza, rejestr interpelacji i wniosków radnych, rejestr wniosków i opinii komisji rady), zbioru aktów prawa miejscowego.
7.    Przygotowanie  harmonogramów posiedzeń Rady (sesji, komisji) i przekazywanie zainteresowanym.
8.    Obsługa Przewodniczącego Rady:
a)    współdziałanie  w  zakresie terminowego opracowania projektu planu pracy Rady,
b)    informowanie jednostek o zadaniach wynikających z tego planu,
c)    wykonywanie czynności zapewniających Przewodniczącemu Rady sprawne kierowanie pracami.
9.    Obsługa klubów radnych w  zakresie i na zasadach określonych w Statucie.
10.    Organizacja i obsługa narad i konferencji zwoływanych przez Przewodniczącego Rady.
11.    Informowanie o osiągnięciach i pracach rady, sporządzanie pełnej dokumentacji dotyczącej diet dla radnych, przewodniczących organów wykonawczych jednostek pomocniczych gminy.
12.    Obsługa kancelaryjno-techniczna zebrań wiejskich, prowadzenie rejestru wniosków                 i postulatów zgłaszanych na tych zebraniach;
13.    Współpraca z sołectwami, w szczególności zgłaszanych wniosków i postulatów mieszkańców sołectw oraz uchwał Rady dotyczących wsi.
14.    Wykonywanie zadań z zakresu organizacji i przeprowadzania wyborów i referendów.
15.    Współpraca z Radą Seniorów w zakresie organizacyjno - technicznym.
16.    Przestrzeganie tajemnicy służbowej i innych tajemnic określonych przepisami prawa.
17.    Udostępnianie informacji publicznych, o których mowa w ustawie o dostępie do informacji publicznych z zakresu stanowiska pracy.
18.    Zamieszczanie i aktualizowanie informacji w Biuletynie Informacji Publicznej w sprawach z zakresu stanowiska pracy.
19.    Wykonywanie zadań powierzonych odrębnymi zarządzeniami, w tym w zakresie kontroli zarządczej obowiązującej w Urzędzie Miejskim w Bychawie.
20.    Gruntowna znajomość obowiązujących przepisów w zakresie wykonywania powierzonych zadań  oraz stałe podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych.
21.    Wnikliwe, szybkie, staranne i bezstronne działanie prowadzące do należytego załatwienia sprawy.
22.    Właściwe planowanie i organizacja pracy na zajmowanym stanowisku pracy.
23.    Dbałość o właściwe stosunki międzyludzkie w miejscu pracy, o ład, porządek oraz ochronę powierzonego mienia.
24.    Przestrzeganie regulaminu pracy, przepisów bhp i p. poż.
25.    Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.
26.    Ochrona informacji niejawnych, o których mowa w ustawie o ochronie informacji niejawnych.
27.    Ochrona danych osobowych, o których mowa w ustawie o ochronie danych osobowych.
28.    Wykonywanie prac z dziedziny obronności i obrony cywilnej w zakresie  ustalonym odrębnymi przepisami.
29.    Prowadzenie dokumentacji zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt, przechowywanie i przekazywanie do archiwum.
30.    Sporządzanie sprawozdań statystycznych i informacji wynikających z zajmowanego stanowiska.
31.    Przygotowanie zamówień, dokonywanie określenia przedmiotu zamówienia publicznego, szacowanie wartości zamówienia, proponowanie trybu udzielenia zamówienia dla zadań realizowanych na zajmowanym stanowisku pracy zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych oraz ustawą o finansach publicznych.
32.    Zastępstwo w czasie urlopu lub dłuższej nieobecności pracownika ds. stypendiów.

Wymagane dokumenty

1)      list motywacyjny;

2)      życiorys (cv);

3)      kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie;

4)      oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;

5)      oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

6)      oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;

7)      kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących posiadany staż pracy (zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia);

8)      kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności tj. certyfikaty, zaświadczenia, referencje itp. (jeżeli kandydat takie posiada);

9)      kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Warunki pracy

1)   praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym, 

2)   praca w zespole,

3)   praca w godzinach: poniedziałek 8.00-16.00, wtorek – piątek 7.15 - 15.15

4)   praca w niestandardowych godzinach w przypadku obsługi posiedzeń organów.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W listopadzie 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Bychawie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%. 

Miejsce składania dokumentów

 Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Punkcie Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Bychawie lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Bychawie ul. Partyzantów 1, 23-100 Bychawa w kopercie A4 oznaczonej imieniem i nazwiskiem  i adresem do korespondencji kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: referenta w wydziale Oświaty, Spraw Społecznych i Organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Bychawie (1 etat)”,  w terminie do 19 grudnia 2017r.

 

Uwagi

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.

 Wyłonieni kandydaci którzy spełnili wymagania formalne zostaną telefonicznie zaproszeni na postępowanie składające się z testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bychawie (https://umbychawa.bip.lubelskie.pl) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Bychawie ul. Partyzantów 1.

Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru  po umowie o pracę na czas określony, jeżeli nie będzie zastrzeżeń do wykonywanej pracy będzie zawarta umowa na czas nieokreślony. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy. W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem  dalszego zatrudnienia pracownika.       

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) oraz numerem telefonu kontaktowego.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Justyna Jendrzejczak
Dodano do BIP dnia 08-12-2017 14:56:13